Szükséges e regisztrálni a webáruházban, hogy vásárolni tudjak?
 Nem, a weboldal használatához és a vásárláshoz sem szükséges az oldalon a regisztráció.
Csak interneten keresztül lehet vásárolni?
 Csak a webáruházban leadott rendeléseket tudjuk elfogadni, mivel el kell fogadnia az ÁSZF-t és az adatvédelemi szabályzatot is. Ha elakad, vagy nem boldogul, szívesen segítünk telefonon munkaidőben.
 
A megrendelt termékek személyesen is megvásárolhatóak?
 Jelenleg cégünk csak webáruházként üzemel, nincs üzletünk. 
Személyesen szeretném átvenni a megrendelt termékeket. 
Jelenleg nincs lehetőség személyes átvételre.
Hiánytalanul megkaptam a termékeket, de nem tetszik. Mi ilyenkor a teendő?
A csomag átvételétől számított 14 munkanapon belül jelezze nekünk szándékát e-mailben. A további teendőkről e-mailben értesíteni fogjuk.
Átvettem a termékeket, de nem azt kaptam, amit rendeltem. Mi ilyenkor a teendő?
 Elsőnek is kérjük, ellenőrizze le a rendelés feladása után küldött visszaigazoló e-mailünket. Amennyiben ehhez képest eltérést tapasztal, akkor jelezze nekünk az eltérést e-mailben. Kérjük, írja le, mi hiányzik vagy miből kapott mást, mint amit rendelt. 
 Hibánkat a lehető leghamarabb korrigálni fogjuk, és felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Mit tartalmaz az oldalon feltüntetett ár?
 Az oldalunkon feltüntetett árak AAM -alanyi adómentes bruttó árak, de nem tartalmazzák a szállítási költséget.
Keressen minket, telefonon, ha további kérdése lenne. H-P 8-16 óráig +36-30-392-7639